|
1 |
|
ISBN: | 953-6101-20-3 |
Naslov: | Prema društvu koje uči : poučavanje i učenje: (Bijeli dokument o obrazovanju) / preveo Ivan Čehok |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1996 |
Materijalni opis: | 112 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 27 |
Napomena: | Naslov izvornika: Commission of European Communities, White paper on Education and Training: Teaching and Learning - Towards the Learning Society. - Na vrhu nasl. str. Povjerenstvo Europske zajednice |
Ključne riječi: | politika obrazovanja * Bijeli dokument o obrazovanju * Alyat Hanoar |
Sažetak: | <Tri čimbenika porasta>, <Usredotočenje na široku osnovu znanja>, <Razvitak zaposlenosti sviju i razvitak sposobnosti za ekonomski život>, <Usmjerenja za budućnost>, <Izgradnja društva koje uči>, <Poticanje usvajanja novog znanja>, <Uže povezivanje škola i poslovnoga područja>, <Suzbijanje isključivanja>, <Služenje trima jezicima zajednice>, <Smatrati jednakima kapitalna ulaganja i ulaganja u izobrazbu> |
UDK: | 37.014 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.014 PRE |
Inventarni broj: | 15516, 15517, 15518, 15519, 15520, 15649, 16794 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 909 |
|
2 |
|
ISBN: | 953-6101-01-7 |
Autor(i): | Giesecke, Hermann |
Naslov: | Uvod u pedagogiju / Hermann Giesecke ; preveo s njemačkog Željko Pavić |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1993 |
Materijalni opis: | 200 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 8 |
Napomena: | Prijevod djela: Einfuehrung in die Paedagogik. - Str. 161-172: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * razvoj ličnosti * socijalna pedagogija * odgoj * obrazovanje * politika obrazovanja * socijalizacija * odgojna znanost * kurikulum * didaktika |
Sažetak: | <Biološke i psihološke pretpostvake rasta>, <Društveno-povijesna dimenzija pedagogije>, <Snetnje u sazrijevanju: socijalna pedagogija>, <Odgojna znanost> |
UDK: | 37.01:37.013.42 |
Ostali autori / urednici: | Pavić, Željko |
Namjena : | PS - ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 GIE u |
Inventarni broj: | 15228, 15229, 15230, 15231, 15232, 15235, 15236, 15313, 15314, 15315, 15317, 15318, 15320, 16434 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 841 |
|
3 |
|
ISBN: | 953-6022-40-0 |
Autor(i): | Matijević, Milan |
Naslov: | Alternativne škole : Didaktičke i pedagoške koncepcije / Milan Matijević |
Izdanje: | 2. dop. izd |
Impresum: | Zagreb : Tipex , 2001 |
Materijalni opis: | 203 str ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | školstvo * školski sustavi * alternativne škole * didaktika * obrazovna politika * demokratizacija obrazovanja * antropozofija * vjerske škole * Celestin Freinet * Maria Montessori * Peter Petersen * Rudolf Steiner * Summerhill * Sathya Sai-baba * Franjo Higy-Mandić * Šumska škola |
Sažetak: | <Alternativne, slobodne ili privatne škole>, <Pedagoška koncepcija Celestina Freineta>, <Pedagoška kocepcija i škole Marije Montessori>, <Jena-plan u europskim školama>, <Waldorfske škole>, <Alternativne škole internatskog tipa>, <Slobodna škola u Bochumu>, <Sathya Sai odgoj u duhu ljudskih vrijednosti>, <Iz povijesti demokratizacije školstva u Hrvatskoj>, <Ogledna šumska narodna škola na Tuškancu>, <Privatne i alternativne škole u svijetu>, <Školski pluralizam u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća>, <Prema školskom pluralizmu> |
UDK: | 371.4:37.014/37.02 |
Namjena : | PS-ispitna liteartura |
Signatura: | PE 371.4 MAT a |
Inventarni broj: | 16281, 16282, 16284, 16285 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 831 |
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
ISSN: | 0038-0407 |
Autor: | Fox, Cybelle |
Naslov: | School shootings as organizational deviance |
Matična publikacija: | Sociology of education / [editor Karl L. Alexander], Vol. 78(2005), no.1, p. 69-97 |
Impresum: | Washington, DC : American Sociological Association, 2005 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts |
Sažetak: | Analizira se slučaj pucnjave u školi kao posljedica organizacijskog zastranjenja. |
Ključne riječi: | pucnjava u školi * organizacijsko zastranjenje * politika obrazovanja * praksa |
UDK: | 316:37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 7478 |
|
7 |
|
Naslov: | Nove informacijske tehnologije : -izazov obrazovanju / OECD / CERI ; redaktor Nikša Nikola Šoljan |
Impresum: | Zagreb : Školske novine , 1988 |
Materijalni opis: | 159 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Kompjutor u školi ; knj. 1 |
Napomena: | Str. 151-156: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovana politika * obrazovna tehnologija * ICT * IKT * kurikulum * učenje * financiranje obrazovanja * nastavnici |
Sažetak: | <Teorijske orijentacije>, <Strategije primjene>, <Utjecaj na učenje>, <Utjecaj na obrazovni sistem: nastavnici, nastavni proces i curriculum>, <Utjecaj na sistem obrazovanja: budžeti, strukture i korisnici>, <Ususret mogućim očekivanjima> |
UDK: | 37.014/37.06+371 |
Signatura: | PE 372 NOV k |
Inventarni broj: | 14762+, 14763, 14764, 14765+, 14766, 14767, 14768, 14769, 14770 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 240 |
|
8 |
|
ISSN: | 0038-0407 |
Autor: | Walters, Pamela Barnhouse |
Naslov: | Educational access and the state : historical continuities and discontinuities in racial inequality in american education |
Matična publikacija: | Sociology of education / [editor Aaron M. Pallas], extra issue(2001), p. 35-49 |
Impresum: | Washington, DC : American Sociological Association, 2001 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts |
Sažetak: | Analizira se rasna politika koja održava rasne razlike i nejednakosti u obrazovanju i mogućnostima obrazovanja. |
Ključne riječi: | rasna politika * rasne razlike * rasna nejednakost * obrazovanje * mogućnosti obrazovanja |
UDK: | 316:37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 7454 |
|
9 |
|
ISSN: | 0038-0407 |
Autor: | Pong, Suet-ling |
Naslov: | Preferential policies and secondary school attainment in Peninsular Malaysia |
Matična publikacija: | Sociology of education / [editor Julia Wrigley], Vol. 66(1993), no.4, p. 245-261 |
Impresum: | Washington, DC : American Sociological Association, 1993 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts |
Sažetak: | Analizira se utjecaj politike obrazovanja u Maleziji na tri etničke skupine te se istražuje trend u rodnim i socioekonomskim razlikama tih grupa. |
Ključne riječi: | politika obrazovanja * Malezija * rodne razlike * socioekonomske razlike |
UDK: | 316:37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 7352 |
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
ISBN: | 978-953-99167-3-0 |
Autor: | Bevanda, Mladen |
Naslov: | Pedagogija i pedagozi između prošlosti i sadašnjosti kroz vizuru nekih pedagoških antinomija |
Matična publikacija: | Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 2, str. 67-75 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Ključne riječi: | pedagogija * politika obrazovanja * globalizacija |
UDK: | 37.014 |
Signatura | PE REF PED |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 23921 |
|
15 |
|
ISBN: | 978-953-99167-3-0 |
Autor: | Šoljan, Nikša Nikola |
Naslov: | Taksonomija svjetskih razvoja u obrazovanju : prema (de)konstrukciji pedagogije |
Matična publikacija: | Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 1, str. 411-440 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Ključne riječi: | društvo znanja * cjeloživotno obrazovanje * obrazovna politika * reforma obrazovanja * Bolonjski proces |
UDK: | 37.014:374.7 |
Signatura | PE REF PED |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 23906 |
|
16 |
|
ISBN: | 953-164-091-2 |
Autor: | Čakardić, Ankica |
Naslov: | Igra odgojivosti u općeprihvaćenom |
Matična publikacija: | Filozofija i odgoj u suvremenom društvu / glavni urednik Milan Polić |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2006 |
Sažetak: | <institucionalizirani odgoj>, <društveno-politički odgoj>, <religijski odgoj> |
Ključne riječi: | politika obrazovanja |
UDK: | 37.014 |
Signatura | PE 37.01 FIL z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8991 |
|
17 |
|
|
18 |
|
ISBN: | 3-7815-1292-4 |
Naslov: | Die Praxis der Reformpaedagogik : Dokumente und Kommentare zur Reform der oeffentlichen Schulen in der Weimarer Republik / Hrsg. Inge Hansen-Schaberg |
Impresum: | Bad Heilbrunn : Julius Klinkhardt , 2005 |
Materijalni opis: | 285 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 277-284: Bibliografija |
Ključne riječi: | politika obrazovanja * reforma školstva * Njemačka |
UDK: | 37.014(430) |
Signatura: | PE 37.014 PRA |
Inventarni broj: | 18295 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8353 |
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
ISBN: | 0-8166-1880-1 |
Autor(i): | Aronowitz, Stanley ; Giroux, Henry A. |
Naslov: | Postmodern education : Politics, culture, and social criticism / Stanley Aronowitz and Henry A. Giroux |
Izdanje: | 4th printing |
Impresum: | Minneapolis ; London : University of Minnesota Press , 2003 |
Materijalni opis: | IX, 206 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | teorija obrazovanja * obrazovna politika * postmodernizam * sociologija obrazovanja |
Sažetak: | <Introduction: class, rase, and gender in educational politics>, <Textual authority, culture, and the politics of literacy>, <Postmodernism and the discourse of educational criticism>, <Cultural politics, reading formations, and the role of teachers as public intellectuals>, <Border pedagogy in the age of postmodernism>, <The punishment of disciplines: cultural studies and the transformation of legitimate knowledge>, <Working-class displacements and postmodern representations>, <Conclusion: Postmodernism as politics - beyond difference as technological utopianism and cultural separatism> |
UDK: | 37.014/.015.4 |
Signatura: | PE 37.014 ARO p |
Inventarni broj: | 18426 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8480 |
|
31 |
|
|
32 |
|
ISBN: | 978-0-8476-9047-3 |
Autor(i): | Freire, Paulo |
Naslov: | Pedagogy of freedom : Ethics, democracy, and civic courage / Paulo Freire ; translated by Patrick Clarke, foreword by Donaldo Macedo, introduction by Stanley Aronowitz |
Impresum: | Lanham : Rowman & Littlefield Publishers, Inc. , 2001 |
Materijalni opis: | XXXII, 144 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Critical perspectives series : A book series dedicated to Paulo Freire ; 7 |
Napomena: | Prijevod djela: Pedagogia de autonomia. - Str. 131-144: Bilješke. - Kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * politika obrazovanja * sociologija obrazovanja * kritičke teorije obrazovanja * kritička pedagogija * podučavanje |
Sažetak: | <Introductory reflections>, <There is no teaching without learning>, <Teaching is not just transferring knowledge>, <Teaching is a human act> |
UDK: | 37.01/.014+371.3 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 FRE p |
Inventarni broj: | 18436 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8484 |
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(politika obrazovanja ) |